ponedeljek, 14. november 2011

Zaključek sezone - Yamadori in Jastrebarsko

Ta sezona je bila izjemno zanimiva in raznolika, zgodilo se je veliko stvari, pridobljenega je bilo precej novega znanja in izkušenj. Moja zbirka dreves se je letos obogatila in kar nekaj dreves je naredilo dober razvoji korak naprej...če povzamem "od oka" je bila to dobra sezona.

Tako kot se je celo leto odvijalo se tudi zaključuje. Zadnji dnevi so bili precej intenzivni in več kot zanimivi. Za začetek zaključka sezone je mojo zbirko dopolnila nova smreka.

11-2011 - Smreka (Abies Picea) - Yamadori

V petek sem se z največjim veseljem pridružil Janezu in Mateju na skupnem izletu. Bilo je super, dobre debate, lepa narava, veliko smeha in vsaj zame veliko prehitre hoje (resno sem razmišljal o prenehanju s kajenjem :) ). Odlična družba je bil ključi razlog, da je čas minil kar malo prehitro, a za tolažbo je mojo zbirko dopolnil prvi macesen. 

11-2011 - Macesen (Larix Decidua) - Yamadori

Sobota in nedelja sta prav tako minili kot bi trenil. Hrvatski bonsai klub je  kot podružnica TORE organiziral delavnico in zelo sem vesel, da sem imel možnost pomagati Tomažu pri izvedbi te dvodnevne delavnice. 

Teoretični del delavnice - prezimovanje dreves

Po uvodnem teoretičnem delu  delavnice (tokratna tema je bila "Prezimovanje") je sledilo praktično delo na drevesih. Prvi dan sem  Željku pomagal ožičiti smreko, ki je kasneje pod Tomaževimi rokami dobila svojo prvo novo podobo. Drug dan pa sem pred vsem pomagal Nikolaju pri delu na njegovem brinu. Oba dneva sem neverjetno užival.


Tomaž pri oblikovanju


Željkova smreka pred delavnico

Željkova smreka po delavnici


Dean pri delu na svojem Boru


Sam si bom delavnico zapomnil po dveh stvareh.  Prvič po žičenju. In drugič po izjemni skupini kolegov iz hrvaške, skupini, ki ima dobro energijo, je polna entuzijazma in res upam, da bom imel še kakšno priložnost za ponovno srečanje.

Ni komentarjev: