petek, 12. april 2013

Rešeljika - nov korak

Rešeljika (Prunus Mahaleb) je bila prvič oblikovana lani spomladi. V prvi fazi oblikovanja sem opravil samo selekcijo vej in osnovno pozicioniranje le teh. Ker je bilo drevo zelo močno in zdravo sem se isto leto odločil še za razlistanje, menjavo žice in pozicioniraje sekundarnih vej. Po vseh teh posegih je bilo drevo še vedno v dobri kondiciji zato je letos sledil naslednji korak. Oblikoval sem suh les, ponovno ožičil skoraj vse veje in drevo presadil v drugo posodo.

2011-03 - Prunus Mahaleb (Yamadori)
izhodiščni material

2013-03 - Prunus Mahaleb (Yamadori)
po drugem oblikovanju
Drevo se razvija zelo hitro, hitreje kot sem pričakoval. Seveda je še daleč od spodobne oblike. Veje potrebujejo nekaj dodatnih let za razvoj strukture in pridobivanje debeline (pred vsem nova veja, ki bo nadomeščala tisto, ki sem jo lani odlomil), celoten vrh je potrebno skoraj v celoti razviti na novo…. ampak trenutno sem z razvojem zadovoljen. Edino spodnji del debla, ki se po prvem delu razširi me bolj in bolj moti, zato bo to eno od področij, kjer bom v prihodnje poiskal rešitev za spremembo.

Oblikovan suh les odmrle veje



Ni komentarjev: