petek, 11. januar 2013

Brin slaba tri leta kasneje

Na zadnji delavnici TORE sem s pomočjo cele skupine zaključil naslednjo razvojno fazo Brina. Drevo sem leta 2010 kupil v MONS-u na mednarodni razstavi SBK in takrat se je začelo najino sodelovanje. 

2010-05 - Brin pred posegi

2010-05 - Brin pred posegi (druga stran)

Še  isto leto sem ga prvič oblikoval in po dokaj klavrnem oblikovnem rezultatu ugotovil, da bo za spodobno obliko potrebno bolj radikalno poseči v deblo in spremeniti osnovno linijo. 

2010-06 - Po prvem oblikovanju

Za krivljenje tako debelega debla je bilo potrebno izrezkati notranjost debla na mestu kjer sem mu želel spremeniti linijo. Po tem posegu je drevo kakšno sezono mirovalo. Vizija v tistem trenutku je bila, da deblo ukrivim navzdol in naredim manjše kompaktno drevo. A se je ta vizija v enem letu spremenila. Naslednje leto me je namreč  Hans Van Meer na delavnici SBK prepričal, da je bolje, da ga oblikujem v literati slogu.

2011-10 - Pred drugim oblikovanjem

2011-10 - Po oblikovanju
Po oblikovaju sem glede izgleda drevesa imel nekako deljena menja. Včeš mi je bilo ko sem bil dobre volje in manj všeč ko sem bil slabe volje. Drevo sem nekaj časa pustil pri miru in ga kar malo zanemaril. Nagibal sem se že k temu, da ga prodam ali zamenjam za kakšno drugo drevo. 

Na zadnjih par delavnicah skupine TORA sem ponovno pričel delati na drevesu in ob zelo počasnem, analitičnem pristopu sem začel preigravati različne oblikovne scenarije. Ob čiščenju debla, iskanju žive vene in debati z ostalimi udeleženci skupine je padlo kar nekaj različnih idej. Od minimalistične krošnje iz samo ene veje, do ideje, kjer bi deblo ponovno krivil navzdol. Tomaž je celo skrbno narisal skico prihodnjega designa, ki je upoštevala vse "by the book" oblikovne vidike vključno z zlatim rezom (skica je na voljo v tej objavi). Hvala Tomaž :)

2012-12 - Pred drugim oblikovanjem

Po štirih delavnicah v TORI je Brin dobil najprej svojo končno vizijo nato še svojo novo podobo. Zdaj sledi ponovno mirovanje, nabiranje moči,  nova posoda in veliko natančnega oblikovanja suhega lesa.

2013-01 - Po drugem oblikovanju
V treh letih je drevo imelo svoje vzpone in padce. Spremljali so me trenutki zadovoljstva in trenutke slabe volje, da ne rečem frustracije. Vizija se je spreminjala, podoba drevesa tudi, a na koncu se je vse poklopilo in sem z trenutno podobo zelo zadovoljen. Med tem pa nekaj novih znanj, spoznanj in nepotrebno kompliciranje:)

Slaba tri leta razvoja med levo in desno sliko.

Ni komentarjev: