petek, 4. januar 2013

2013 - Bring it on

Koledar se vsako leto nepozabno resetira in nam dodeli novo letnico. Nekako smo se ljudje navadili, da je to kao neka prelomnica, da se moramo kalibrirati, sinhronizirati in znova določiti smer. Tako smo se tudi letos vsak zase zaobljubili, kot že nešteto krat prej. Posledično bomo seveda tudi letos, kot vsako leto poprej boljši, srečnejši, bolj fit, bolj zdravi, bolj pravični, bolj pošteni in bolj še kaj. Večino teh zaobljub se potem običajno kopiči v osebnem dolgu.

Kakor koli že pač, letni ritem bonsajev narekuje narava, drevesa se ne zmenijo za številke in zaobljube. Drevesa imajo svoj ritem, mi svojega in nekako se bolj ali manj ujamemo.

Neke vrste začetek bonsajistične sezone, začetek sinhronizacije mi je postala razstava Noelanders Trophy, ki mi daje nekakšen prvi zagon, me napolni s pričakovanji, mi da dodatno motivacijo, energijo in potem se začnejo stvari odvijati. Kljub temu, da je do razstave še dva tedna smo Tomaž, Miha, Tomaž, Janez, Matej in jaz skupinsko, ter vsak zase sezono odprli že v sredo na delavnici TORE








Dobro smo začeli, pa da vidimo….2013 bring it on. 

Ni komentarjev: